7M11211 Техносферадағы өмір тіршілік қауіпсіздігі в Қазақ ұлттық су шаруашылығы және ирригация университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Техносферада адамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында тиімді басқарушылық, инженерлік-конструкторлық шешімдер қабылдау, қоршаған ортаны қорғау және қауіпсіздік саласында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, өндірістік, өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласында сараптамалық және қадағалау функцияларын орындау, заманауи техникалық құралдарды, бақылау әдістерін пайдалана білу, қоршаған ортаның жай-күйін бағалау және болжау, қоршаған ортаның сапасын басқару қабілетін қалыптастыратын кәсіби және жалпы кәсіби құзыреттерге ие магистрді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M150 Санитарлық-профилактикалық іс-шаралар
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M112 Гигиена және өндірісте еңбекті қорғау
Пәндер
-
Техносфералық қауіпсіздік инновациялары
Пәнің мақсаты -Тіршілік қауіпсіздігі саласындағы инновациялық басқарудың ғылыми негіздері; нақты өндірістік міндеттерді және ғылыми-зерттеу, тәжірибелік-конструкторлық және технологиялық жұмыстарды шешу кезінде инновациялық қызмет элементтерін пайдалану және ұйымдастыру. Қазақстан Республикасының тіршілік қауіпсіздігі саласындағы қолданыстағы заңнамасына сәйкес нақты өндірістік міндеттерді шешу кезінде кәсіпорынның инновациялық қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Техносфералық қауіпсіздікті басқару және бақылау
Пәнің мақсаты-Техносфералық қауіпсіздік саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру, басқару және бақылау, жаңа техника мен технологиялық процестерді әзірлеу және пайдалану кезінде қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз ету, адамға және қоршаған ортаға жағымсыз әсерді болдырмайтын өндірісті ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігінің өзекті мәселелері
Пәнің мақсаты-Тіршілік қауіпсіздігі-табиғатпен, техникамен, экологиямен және адамзатпен тікелей байланысты барлық бағыттарда қауіпсіздікті қамтамасыз ететін ғылым. Адамның тіршілік ету ортасының кез-келген жағдайында адамға төнетін қауіптерді зерттеу және олардан қорғану тәсілдерін дайындау. Тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заманауи проблемалар және оларды шешу жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Техносфералық ортаны инженерлік қорғау
Пәнің мақсаты - Адам мен қоршаған ортаны техногендік және табиғи қауіптерден инженерлік қорғау. Адам мен табиғи орта үшін қауіптерді сәйкестендіру; инженерлік қорғау әдістерін қолдана отырып, сәйкестендірілген қауіптердің алдын алу; адам мен табиғи ортаны қорғау үшін іске асырылған қауіптер жағдайындағы іс-әрекеттер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты - технологиялық кәсіпкерлік пен инновация дағдыларын қалыптастыру. Команда құру, принциптері, топ мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. Бизнес-идеяны негіздеу, аймақтық кәсіпкерліктің инновациялылығы мен өзектілігін бағалау. Нысаналы сегменттерді бағалау және негізгі құндылықтарды айқындау, клиенттермен өзара қарым-қатынас арналары, бизнес-жобаларды таныстыру негіздері, elevatorpitch, Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен тосқауылдары зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Медицина апаты
Пәнің мақсаты -Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларға сәйкес медициналық апаттар түрлерін жіктеу; төтенше жағдайлардағы авариялық жағдайды және адам қауіпсіздігін бағалау, төтенше жағдайлардың салдарын жою бойынша халықты және аумақтарды қорғау; радиациялық, химиялық зақымдану, улы заттармен улану кезінде шұғыл көмек көрсету; биологиялық зақымдану ошақтарын жою кезіндегі эпидемиологиялық процестер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техносфералық қауіпсіздікті басқарудағы ақпараттық технологиялар
Пәнің мақсаты - Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін басқару. Заманауи коммуникациялық технологиялар. Тіршілік қауіпсіздігін басқаруда ақпараттық технологияларды қолдану. Ақпараттық ресурстарды құрудың заманауи технологиялары мен құралдары. Білім беру және қауіпсіздік саласындағы заманауи компьютерлік технологиялар. Техносфералық қауіпсіздіктегі заманауи компьютерлік технологиялар
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Автоматты өрт сөндіру және дабыл қондырғылары
Пәннің мақсаты – АСӨСҚ туралы негізгі түсініктер (Автоматты стационарлы өрт сөндіру қондырғылары). АСӨСҚ қолдану саласы, негізгі жабдықтар, қондырғылардың жіктелуі және жұмыс принципі. АСӨСҚ жедел және қызмет көрсетуші персоналын даярлауға қойылатын талаптар. Әр түрлі өрттерді сөндіруге арналған автоматты қондырғылардың жұмыс қабілеттілігі. Автоматты өрт сөндіру және сигнализация қондырғыларының жұмыс жағдайын анықтау әдістемесі. АСӨСҚ түрлері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өрт-жарылыстан қорғау
Пәнің мақсаты- Өрт-жарылыс қауіптілігі бойынша әр түрлі үй-жайлардың санаттарына бөлу. Әртүрлі құрылыс конструкциялары үшін отқа төзімділік шегін белгілеу. Өрттің қауіпті және жағымсыз факторларынан тыныс алу жүйесі мен теріні жеке қорғау құралдарын дұрыс таңдау. Өрт-жарылыстан қорғау жөніндегі негізгі үй-жайларда автоматы өрт сөндіру жүйелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еңбек қауіпсіздігі жүйесіндегі сапаны басқару
Пәнің мақсаты -Қазақстан Республикасында еңбекті қорғауды мемлекеттік басқару; жергілікті атқарушы органдардың еңбекті қорғау саласындағы өкілеттіктері; Еңбекті қорғаудағы ұйымның саясаты мен мақсаттары; ұйымдарда және өндірісте еңбекті қорғауды басқарудағы негізгі талаптар; еңбекті қорғау жүйесіне басқару нысандарын енгізу; еңбекті қорғауды басқару жүйесіндегі бақылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау және басқару
Пәнің мақсаты -Ғылыми түсінік және ғылыми көзқарас; ғылыми-зерттеу жұмыстары және әдіснамалар; ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін өндіріске енгізу және олардың тиімділігі; патенттік құжаттармен жұмыс істеу және нәтижелерді өндірісте қолдану; лицензиялық жұмыстармен айналысу; патенттік іздестіру және өнертабысқа ұсыныстар беру; магистрлік жұмыстарды орындау кезектілігі, дайындау кезеңдері, оларға қойылатын негізгі талаптар және қорғау шаралары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты - технологиялық кәсіпкерлік пен инновация дағдыларын қалыптастыру. Команда құру, принциптері, топ мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. Бизнес-идеяны негіздеу, аймақтық кәсіпкерліктің инновациялылығы мен өзектілігін бағалау. Нысаналы сегменттерді бағалау және негізгі құндылықтарды айқындау, клиенттермен өзара қарым-қатынас арналары, бизнес-жобаларды таныстыру негіздері, elevatorpitch, Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен тосқауылдары зерделенетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қауіпсіздік жүйелерін есептеу және жобалау
Пәнің мақсаты -Атмосфераның қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында жүйенің есептеу және жобалау жұмыстары; зиянды заттар мен қалдықтарды тазарту. Гидросфераға жататын объектілердің қауіпсіздік жүйелерін есептеу және жобалау; Ағынды суларды тазарту процестері мен аппараттары; литосфералық объектілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша есептеу және жобалау жұмыстары; қатты қалдықтарды залалсыздандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары
Пәнің мақсаты -Техникалық жүйелердің сенімділігі және даму жиілігі. "Техникадағы сенімділік"стандарттарының жүйесі мен элементтері. Кездейсоқ шамалардың ықтималды тенденциялары мен таралу заңдылықтары туралы жалпы ақпарат. Зақымданудың физикалық жай-күйі, шамалардың өзгеру себептері; жаңартылатын, жаңартылмайтын объектілердің көрсеткіштері, ұзақ мерзімділігі мен сақталуы; объектілердің сенімділігін есептеу, оны арттыру әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ салдарын болжау
Пәнің мақсаты -Қауіпті табиғи және техногендік процестердің сипаттамасы, олардың халыққа, экономика объектілеріне, қоршаған ортаға әсері. Қауіпті табиғи және техногендік процестерді мониторингтеу, болжау түрлері мен әдістері; Табиғи және техногендік сипаттағы негізгі қауіптер, техногендік және табиғи текті ТЖ жіктемесі, ТЖ тәуекелдерін басқару, ТЖ мониторингілеу және болжау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік санитарияның заманауи мәселелері
Пәнің мақсаты - Қазіргі өндірістегі адам денсаулығы мен қауіпсіздігі үшін қажетті көп мақсатты құқықтық, экономикалық, техникалық және ұйымдастырушылық шаралар; адамның еңбек қызметіндегі кәсіби аурулар мен жарақаттардың алдын алу; нормативтік құжаттар және өндірістік санитария мен жеке гигиенадағы негізгі талаптар; халықтың денсаулығы мен санитариясын қорғауды қамтамасыз ету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қауіпсіздікті жүйелі талдау және техногендік тәуекел
Пәнің мақсаты - Техногендік, экологиялық қауіпсіздіктің Әлеуметтік және экономикалық аспектілері; техникалық жүйелердің қауіптілік факторлары және қауіпсіздігі; өндірістік қауіпсіздікті басқару жүйесі; қауіп теориясы негізінде қауіпсіздікті бағалау; техникалық жүйелердегі қатерді басқару және қатерді бағалау; Еңбекті қорғаудағы кәсіби тәуекел; өндірістік ортаның қауіпсіздігін бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты - наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері, табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымы, наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы. Оны өндіру үшін жабдықты таңдау, наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдерін бағалау, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдарды сынау және сапасын бағалау әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қауіпсіздік мониторингі және сараптамасы
Пәнің мақсаты -Экологиялық жүйені дамытудың негізгі заңдылықтары, қағидаттары және тіршілік қауіпсіздігі мониторингі; табиғи-техникалық жүйелердің жай-күйін бақылаудың әдістері мен тәсілдері; экологиялық жүйеге әсер ететін зиянды заттардың мөлшерін есептеу; экологиялық-экономикалық сараптама жүргізу; тіршілік қауіпсіздігі мониторингінің, бақылауы мен сараптамасының нормативтік-құқықтық базасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аз қалдықты және қалдықсыз технологиялық процестер
Пәнің мақсаты -Табиғи ресурстарды ұтымды өндіру және пайдалану. Қалдықсыз өндіріс тұжырымдамасы. Қалдықсыз және аз қалдықты технологияның негізгі бағыттары. Қалдықтардың номенклатурасы, қалдықтардың негізгі түрлерін қайта өңдеу және кәдеге жарату тәсілдері, аз қалдықты және қалдықсыз технологияларды құру жолымен табиғатты қорғау іс-шаралары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық жүйелердің сенімділігін, өміршеңдігін және қауіпсіздігін бағалау
Пәнің мақсаты -Сенімділік теориясының даму перспективалары. Объектілер сенімділігінің кешенді көрсеткіштері. Сынақ нәтижелерін статистикалық өңдеу. Жүйелердің сенімділігі. Жүйенің сенімділігінің құрылымдық схемасы. Техникалық жүйелердің сенімділігін арттыру әдістері. Техникалық жүйелердің қауіптілігі және олардан қорғау. Тәуекелді есептеу. Авариялар мен апаттарды болжау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты - наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері, табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымы, наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы. Оны өндіру үшін жабдықты таңдау, наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдерін бағалау, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдарды сынау және сапасын бағалау әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәуекелдерді басқару, жүйелік талдау және модельдеу
Пәнің мақсаты - Қатерді бағалаудың инженерлік және сараптамалық әдістері; жүйелердің басқарылуын зерттеу; қатерді бағалаудың статистикалық, ұқсас және социологиялық әдістері; жүйелердің басқарылуы және байқалуы; қоршаған ортаны қорғаудың қолданбалы міндеттері; техносферадағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесі және теориялық базис; тәуекел шамаларын болжау процестерін жүйелі талдау және модельдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоршаған ортаны инженерлік қорғаудың қазіргі заманғы әдістеріне шолу, қоршаған ортаны қорғаудың жіктелуі мен экологиялық компоненттері, Төтенше жағдайлар: жер сілкінісі, өрт, су тасқыны кезінде қоршаған ортаны қорғауды қорғау жөніндегі инженерлік-техникалық іс-шаралар; төтенше жағдайларды жою үшін қажетті күштер мен құралдардың есебін әзірлеу, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдер қабылдау. Жану, жарылыс және детонация процестерінің негіздерін анықтау.
- Ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау мен басқарудағы қауіпсіздікті, еңбек қауіпсіздігі жүйесіндегі сапаны қамтамасыз ету мақсатында кәсіби қызметті оңтайландыру, өндірістік объектілердегі авариялық тәуекелдерді бағалау.
- Тіршіліктің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің іргелі қағидаттары мен заманауи жетістіктерін әзірлеуде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану, бағдарламалық қамтамасыз ету мен технологиялық шешімдерді пайдалана отырып, қауіпсіздік жүйелері мен техникалық жүйелерді жобалау
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы, инновациялық қызметті жүзеге асырудағы өзекті проблемаларды анықтау, төтенше жағдайлар мен өрт-жарылыс қауіпті жағдайларды болжау, төтенше жағдайларда дабыл беру қондырғыларын және автоматты өрт сөндіру жүйелерін пайдалану.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.