7M04101 Экономика в Инновациялық Еуразия университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистратураның білім беру басқарушылық бағдарламаларының негізгі мақсаты экономиканың жоғары және орта буынының жоғары білікті мамандарын, жобалау-зерттеу, консалтингтік және ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті экономика саласындағы оқытушылар мен консультанттарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Инновациялық Еуразия университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарға тиімді психологиялық менеджмент дағдыларын игеру, кәсіби қызметте өзін-өзі сәтті жүзеге асыру үшін болашақ маманның психологиялық мәдениетін арттыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар басқару психологиясының негізгі ұғымдарын; басқарудың тиімді әдістерін білетін болады. Меңгеретін болады: қызметкерлердің жеке қасиеттерін сыни бағалау; ұйымдастырушылық-басқарушылық міндеттерді шешуге шығармашылықпен қарау; басқарушылық міндеттерді шешу үшін ынталандыру мен көшбасшылықтың негізгі теорияларын пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
С1 және С2 халықаралық стандарттар деңгейінде шет тілін меңгеру. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ауызша сөйлеудің ерекшелігі және айтылу нормалары: ағылшын тілінің орфоэпиялық нормасы. Мәтіннің семантикалық, құрылымдық және коммуникативті тұтастығы, оның бірлігі. Ғылыми стиль жанрларының лексикалық және грамматикалық ерекшеліктері және ауызша және жазбаша сорттардағы презентация.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарға оқу-тәрбие процесінің негіздері мен педагогикалық шеберлік туралы білім алу; магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының проблемалары мен жетістіктері, жоғары мектептің отандық және шетелдік педагогикасының даму үрдістері туралы, ғылым жүйесіндегі педагогиканың рөлі және педагог қызметінің практикадағы рөлі туралы түсінік алу; қазіргі педагогиканың негізгі қағидаттары мен жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуге әдістемелік тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Осы пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау, кешенді зерттеулер жүргізу, ғылыми дүниетанымға сүйене отырып, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді қолдана отырып, білім, білік және дағдыларды қалыптастырады. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар ғылымның тарихы мен философиясының негізгі тұжырымдамаларын, оның дамуын білетін болады; кешенді ғылыми зерттеулер жүргізіп, ғылыми мәселелерді шеше алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми экспериментті компьютерлік үлгілеу, жоспарлау және жүргізу
Пән жүргізілген эксперименттер нәтижесінде алынған эксперименттік деректерді жоспарлау мен өңдеудің негізгі білімі мен дағдыларын зерттеуге бағытталған. Оқу курсына келесі тақырыптар кіреді: - эксперимент түсінігі, оның жіктелуі; әлемнің ғылыми танымындағы модель, модельдеу, гипотеза; - эксперименттік деректерді талдау және статистикалық өңдеу элементтері: кездейсоқ оқиға ретіндегі тәжірибе; ықтималдық ұғымы; орташа күтілетін нәтиже және орташа эксперименттік деректерден ауытқу дәрежесі; - математикалық модельдеу нақты процестің немесе құбылыстың нәтижесін болжау әдісі ретінде; - ғылыми гипотезаны тексеру технологиялары; қателер деңгейлері; ғылыми гипотезаларды тексерудің статистикалық критерийлері және оларды қолдану технологиясы; - эксперименттік деректерді жоспарлау мен өңдеудегі компьютерлік технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Микроэкономика (ортадан жоғары деңгей курс)
Бұл пән микродеңгейде және микроэкономикалық байланыстар мен тәуелділіктерде қазіргі заманғы экономиканың қызмет ету заңдылықтарын, қазіргі нарық пен оларда өзара іс-қимыл жасайтын субъектілердің қызмет етуінің басты тенденциялары мен мәселелерін ашады. Оқыту нәтижесінде магистранттар қабылданатын шешімдердің варианттарын талдап, оларды таңдауды негіздеуді, микро деңгейде субъектілердің қызметін анықтайтын негізгі көрсеткіштерді есептеуді, нақты экономикалық процестердің даму болжамдарын қалыптастыруды үйренеді; ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесін, заманауи құралдарды қолдана отырып микроэкономикалық үлгілеу дағдыларын, экономикалық ғылымның түрлі мектептерін салыстырмалы талдаудың іргелі тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект
Пән ғылыми зерттеулерді талдау және жоспарлау үшін нейрондық желілер мен интернет-ресурстарды қолданудың тұрақты дағдыларын дамытуға бағытталған. Курста келесі бөлімдер мен тақырыптар бар: - нейрондық желі ұғымы, мәтіндік деректермен жұмыс істеу кезінде нейрондық желілерді қолдану мүмкіндіктері мен тәуекелдері; - интеллектуалды интернет-ресурстарды пайдалана отырып, ақпаратты талдау процесінде қолданылатын аналитикалық, семантикалық және басқа әдіснамалар; -жобалық жұмыстарды орындау үшін ең танымал GPT-платформалар, оларды қолданудың бағыттылығы мен әдістері (презентациялық және мультимедиялық материалдарды әзірлеу, зерттеу тақырыбы бойынша аналитикалық шолулар, статистикалық өңдеу және үлкен деректер ағындарын талдау).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Макроэкономика (ортадан жоғары деңгей курс)
Осы курс аясында магистранттар экономикалық агенттердің макроэкономикалық деңгейде мінез-құлқының ұйымдастырушылық, ғылыми және әдістемелік негіздері, ұлттық деңгейдегі экономиканың даму заңдылықтары туралы теориялық білімдер кешенін игереді, макроэкономикалық талдаудың негізгі әдістері мен модельдерін меңгереді, макроэкономикалық процестерге Мемлекеттік ықпал ету іс-шараларына қатысты стратегиялық шешімдер табу дағдыларын игереді, макроэкономикалық даму циклінің объективтілігін, жүйелілігін және заңдылықтарын түсінуді қалыптастырады. Сабақтарды өткізу кезінде тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер сияқты әдістер қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR-менеджменті (ортадан жоғары деңгей курс)
"HR - менеджмент" пәнін меңгерудің мақсаты-білікті басқарушыларды дайындау, құзыреттілік, білім мен дағдылар Оқыту нәтижелері бойынша олардың персоналмен жұмыс жасауда еңбек функциясын тасымалдаушы, еңбек қатынастарының субъектісі және ұйымның негізгі стратегиялық ресурсы ретінде кешенді қолдану қабілетін сипаттайды және курс шеңберінде тақырыптық кейстер, жағдайлық есептер және практикалушы мамандардың мастер-кластары арқылы қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы кәсіби қызмет теориясы
Студенттер мәтінмен жұмыс істеу әдісінің негіздерін, көзқарасты визуализациялаудың және келісудің бастапқы қабілетін, ойлау мен қызметтің бар жалпы кәсіби парадигмасының сыни талдауын, түсініктерді, санаттар мен концепцияны функционалдық-жүйелік модельдер түріндегі меңгереді (жеке тұлға, субъект, жеке тұлға, оқушы, оқушы, мұғалім, педагог, мектеп, университет, функция, іс-әрекет, жұмыс, еңбек, қызмет, ақпарат, білім, әдіс, принцип, құрал, тәсіл, қабілеттілік, құндылық, мақсат, позиция, рөл, кәсіп, лауазым, Тапсырыс беруші, басқарушы, орындаушы, аналитика, жобалау, экономика, мүлік, меншік, капитал, инновациялар, ел, өңір, бәсекеге қабілеттілік және басқалар)
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кеңістіктік экономика
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар тек аймақтық және аймақтық жүйелерде ғана емес, сонымен бірге көптеген кеңістіктік желілерді қоса алғанда, экономиканың және қоныстанудың барлық кеңістіктік нысандарымен біріктірілген ғылыми зерттеулерге қажетті дағдылар мен құзыреттерге ие болады және дамудың сценарийлік болжамын жасау үшін экономикалық алғышарттар мен кеңістіктік экономика модельдерінің математикалық тұжырымдарын қолдануды үйренеді. қала мен аймақтың экономикасы және нақты деректер бойынша эмпирикалық бағалауды жүзеге асыру, жалпы теорияны бейімдеу , Қала экономикасы мен аймақтың және нақты деректерге эмпирикалық сметалардың орындалуы даму сценариін болжау үшін үлгісін пайдалануға, нақты жобаның проблемаларына диссертациялық зерттеу үшін пайдалану моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Макроэкономикалық модельдеу
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар экономиканың дамуы мен қызмет етуінің негізгі модельдерін қолдануға, ұлттық және халықаралық деңгейде дағдарыстық құбылыстардың пайда болу себептерін анықтауға, оларды жою жолдарын іздестіруге, макроэкономикалық үлгілеуге, экономиканың дамуы мен қызмет етуінің негізгі модельдерін қолдануға мүмкіндік беретін дағдылар мен құзыреттіліктерге ие болады. Іс-әрекетпен бағдарлау әдістері мен тәсілдерінің кең спектрін қолдануды көздейді: біріктірілген және салааралық модельдер, сараптамалық бағалау әдістері, формальды макроэкономикалық болжамдау тәсілдері мен әдістері, ұқсас әдістер мен болжаудың озық әдістері; болжаудағы сценарийлік тәсіл.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбек нарығының экономикасы
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз етудің әдістері мен тетіктерін қолдануға, Қазақстанда және оның өңірлеріндегі жұмыспен қамту құрылымын талдауға, жұмыссыздықты азайтуға және сапалы жұмыспен қамтамасыз етуге әсер ететін факторлар мен жағдайларды талдауға, практикалық ұсыныстарды жасауға қажетті дағдылар мен құзыреттерге ие болады. Қазақстанның бәсекеге қабілеттілігін арттыратын халықты жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету стратегиясын іске асыру Курсты игеру барысында модельдеу, модельдерді зерттеудің экономикалық және математикалық әдістері және т.б. қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фирманың экономикалық қауіпсіздігі
Курс шаруашылық қызметті жүзеге асыратын ұйымға, кәсіпорынға, фирмаға қатысты экономикалық қауіпсіздік жүйесінің негізгі құрамдастары туралы мәліметтерден тұрады. Курс аясында магистранттар туындаған қауіптер мен қауіптерді дер кезінде анықтауға, оларға қарсы тұруға және алған білімдерін практикада қолдануға үйретеді. Пәнді оқу барысында магистранттар елдің қоғамдық өміріндегі құбылыстар мен процестердің өзара байланысын және ондағы ықтимал қауіп-қатерлерді ажырата білуге, алынған білімді практикалық қолдану, есептеу-талдау жұмыстары мен есептерді шешу, эссе жазу дағдыларын меңгеруге үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық болжам жүргізу
"Экономикалық жоспарлау" пәнін игерудің мақсаты болжамдарды, болжаудың негізгі объектілерін және болжамдарды жасауға көзқарастарды әзірлеу тәртібін қалыптастыру; басымдықтарды іске асыру бойынша бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру; тақырыптық кейстер, жағдайлық есептер және практикалушы мамандардың мастер-кластары арқылы курс шеңберінде қалыптасатын болжамдар мен жоспарларды әзірлеу әдіснамасын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Микро-макроэкономикалық талдау
Бұл пән негізгі пәндер қатарына жатады, микро және макродеңгейде болып жатқан оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды кәсіби және сауатты талдауға мүмкіндік береді. Микро - және макроэкономикалық талдауды зерделеу қажеттілігі экономиканың үй шаруашылықтары, фирмалар, салалар, жалпы ел деңгейінде жұмыс істеу тетігін, сондай-ақ жүргізіліп жатқан мемлекеттік саясаттың салдарын түсінудің маңыздылығына негізделген. Курсты меңгеру аясында тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер, моделдеу, мәселелерді талқылау және шешу қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық зерттеулер әдіснамасы
Осы курсты оқу кезінде магистранттар ғылыми зерттеу әдістемесінің категориялары мен негізгі ұғымдарын, ғылыми танымның формалары мен әдістерін, ғылыми-зерттеу қызметінің принциптері мен ұйымдастырылуын; қаржылық, бақылау және экономикалық қызмет саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы практикасының негізгі мәселелерін; экономикалық-қаржылық мәселелерді зерттеудің нормативтік-құқықтық және әдістемелік базаларын, зерттеу гипотезасын, жаңа ақпараттық ресурстарды сәйкестендіруді үйренеді; магистрлік диссертацияны жазу, ресімдеу және қорғау әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аймақ қорларын бағалау
Магистранттарда өңірдің ресурстарын бағалау және ел аумағындағы әлеуметтік-экономикалық үдерістерді басқару және басқа да аумақтық құрылымдарда қалыптасқан шаруашылық салалары мен аумақтық құрылымының ерекшеліктерін, сондай-ақ аймақішілік, өңіраралық және мемлекетаралық байланыстарды ескере отырып, теориялық білім мен практикалық құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұлттық экономикадағы интеграциялық процестер
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар интеграциялық үрдістерді жүзеге асыру теорияларын үйренеді, экономикалық жүйенің дамуымен байланысты негізгі құбылыстар мен үрдістерді, бірігу және сіңіру процестерін өз бетінше анықтауды және бағалауды үйренеді; интеграциялық үрдістерді жүргізуді ұйымдастыру мен жоспарлаудың практикалық аспектілерін меңгереді. Пән шеңберінде сабақтар ситуациялық есептерді, топтық ғылыми дискуссияларды, нақты жағдайларды талдау арқылы өткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялар экономикасы
Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: басқару саласындағы ұлттық стандарттар туралы білімін көрсете алады; инновациялық қызметті ұйымдастырудың, қолдаудың және ынталандырудың қолайлы түрлерін анықтайды; ғылым, инновация және технология саласындағы саясаттың негізгі бағыттары туралы білімдерін көрсету; зияткерлік меншікті басқару және технологияларды коммерцияландыру негіздері туралы білімді қолдану. Іс-әрекетке бағдарлау жалпы және арнайы әдістер сияқты көптеген әдістер мен модельдерді қолдануды қарастырады: талдау; жоспарлау; болжау (экстраполяция; сараптамалық пікір; Delphi; сценарий жазу; Монте-Карло және басқалары); жүйелік талдау; факторлық талдау; ситуациялық талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Институционалдық экономика
Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттар институционалдық экономика саласындағы білімді кеңейту және тереңдету үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерге ие болады, бұл қазіргі заманғы институционалдық ғылымның тұжырымдамалық аппаратын меңгеру, бұл экономика мен қоғамның күрделі мәселелерін өз бетінше басқаруға, кәсіпкерлік субъектілерінің әртүрлі деңгейлеріндегі әлеуметтік-экономикалық жағдайларды болжауға мүмкіндік береді. нарықтық экономика жағдайында. Пәнді игеру көптеген әдістер мен әдістерді қолдануды қамтиды: әлеуметтанулық зерттеу; индукция; алдыңғы тәжірибені зерттеу; жергілікті құбылыстар мен процестерді зерттеу және жалпы тұжырымдарды қалыптастыру; субъективті көрсеткіштерді зерттеу; пәнаралық (пәнаралық) байланыстарды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму экономикасы
Курсты игеру барысында магистрант экономика мен саясатта болып жатқан процестерді тұрақты дамуды қамтамасыз ету тұрғысынан талдауға және тұрақты дамудың парадигмасы негізінде басқару шешімдерін әзірлеуге үйренеді; Ол «орнықтылық» өлшемін бағалауға мүмкіндік беретін орнықты даму көрсеткіштерін жасау және қолдану тәсілдерін, сондай-ақ инвестициялық жобаларды экологиялық талдаудың заманауи тәсілдерін және оны жүзеге асырудың практикалық дағдыларын зерттейді. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану (атап айтқанда, іскери ойындар, презентацияларды әзірлеу) дәрістерде алған білімдерін бір көрініске біріктіруге және магистранттар арасында экологиялық және экономикалық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы өндірісінің экономикасы
Пәннің мақсаты - ауылшаруашылық жүйесіндегі салалық экономиканың мәнін зерттеу. Курсты оқығаннан кейін магистрант теориялық білім жүйесін және ауылшаруашылық кәсіпорындарының тиімді жұмысын ұйымдастырудағы практикалық дағдыларды игеруі керек. пәнді оқу барысында келесі әдістер мен әдістер қолданылады: жағдайлық есептерді шешу, кейс-стади, саланы дамыту бағдарламалары мен стратегияларын аналитикалық талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау
Бұл пән бизнес-жоспарлау практикасын оның барлық көріністерінде ашады және кәсіпорын (ұйым) қызметінің мақсаттарын, стратегиясын анықтай білу, перспективаға арналған іс-қимыл жоспарын әзірлеу, қойылған мақсаттарға жету үшін инвестиция сомасын анықтау және жобаға инвестициялық шығындардың тиімділігін бағалау іскерлігін қарастырады. Курсты меңгеру барысында кіші топтарда жұмыс істеу және жобалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көлеңкелі экономика
Бұл пән көлеңкелі экономика феноменін, көлеңкелі экономикалық қызметті өлшеу түрлері мен әдістерін зерттеудің негізгі ерекшеліктері мен теориялық тәсілдерін ашады. Курсты игеру барысында магистранттар түрлі әлеуметтік-экономикалық жүйелердегі және жалпы әлемдегі көлеңкелі қызметтің ерекшеліктерін зерттейді, көлеңкелі экономикалық белсенділікті өлшеу әдістерін қолдануды үйренеді және көлеңкелі экономикаға қарсы тұру саясатының мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды, көлеңкелі экономикаға қарсы тұру жөніндегі мемлекеттік саясатты жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді. Сабақтар дөңгелек үстелдер, ғылыми пікірталастар, екілік сабақтар түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық қызметін ұйымдастыру
Курс инвестициялық қызметтің объектілері мен субъектілерімен, олардың құқықтары мен міндеттерімен; инвестициялық қызметтің әртүрлі түрлері бойынша заңдардың мазмұнымен; институционалдық орта ретінде инвестициялық климаттың жай-күйімен; бағалау әдістерімен, оның қалыптасу факторлары мен үрдістерімен; инвестициялық қызметтің жанама реттеуіші ретінде қаржылық инфрақұрылымның жай-күйі мен даму деңгейімен; инвестициялық саясатпен және инвестициялық процесті мемлекеттік реттеу тәсілдерімен таныстырады. Пән бойынша оқу сабақтарын өткізу кезінде интерактивті дәрістер, топтық пікірталастар, рөлдік ойындар, тренингтер, жағдаяттарды талдау және имитациялық модельдер қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экономикалық ғылымның жетістіктеріне, ғылыми-зерттеу және талдау жұмысының нәтижелеріне сүйене отырып, тиімді шешімдер қабылдау үшін экономика проблемаларын анықтау.
- Кәсіби саладағы ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі принциптері мен перспективалық бағыттарын анықтау, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асырады
- Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзіреттілік дағдыларын меңгеру, жоғары мектептің даму тәжірибесін, ҚР жоғары білімнің даму тарихындағы психологиялық және педагогикалық ойларды және қызметтің заманауи білім беру тәжірибесін қолдана отырып, жоғары білім беруді дамытудың қазіргі тенденцияларын анықтау.
- Жағдайды диагностикалау, инвестициялаудың ішкі және сыртқы көздерін айқындау және даму стратегиясын әзірлеу арқылы ШОБ субъектілерінің экономикалық қызметінің қауіпсіздігін бақылау, ұйымның инвестициялық қызметін дамыту және қаржылық қолдау
- Өндірісті ұйымдастырудың қажетті нысандарын таңдап, процестерді болжау үшін модельдерді қолдана отырып, экономика субъектілерінің қызметін талдау, бағдарламаның және/немесе портфолионың құнын басқару
- Кәсіби міндеттерді шешу үшін ауызша және жазбаша нысандарда, соның ішінде шет тілдерінде коммуникация жүргізу, өнімді (қызметтерді) басқарудың сапа жүйелерін әзірлеу және енгізу
- Дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды мәселелерді, оның ішінде философиялық мәселелерді түсіну және талдау.
- Эксперименттік деректерді түсіндіру үшін өңдеудің заманауи әдістері мен құралдарын, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, әлеуметтік-экономикалық міндеттерді, көрсеткіштер мен индикаторларды зерттеу кезінде аналитикалық қабілеттерін көрсету.
- Экономиканың даму трендтерін анықтау, дамудың қазақстандық моделін қалыптастыруда ұлттық экономика мен оның стратегиялық салаларының (ауыл шаруашылығы және өнеркәсіп) бәсекелестік басымдығының факторларын анықтау.
- Еңбек нарығының жай-күйі мен даму үрдістерін талдау, ұйым персоналын бағалауды болжау, жоспарлау, жүргізу; қызметкерлерді ынталандыру құралдарын қолдана білу, ұйым қызметкерлерінің мансаптық өсу карталарын әзірлеу.
- Бизнес-жобалардың тиімділігін бағалау, кәсіпорынның даму стратегиясының экономикалық негіздемесін есептеу және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру, ғылыми жетістіктер негізінде нарықтардың жағдайын болжау.
Ұқсас БББ
7M04101 Экономика
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M04101.1 Экономика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M04101 Экономика
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
7M04101 Экономика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M04101 Өнеркәсіп экономикасы
Астана халықаралық университеті
7M04101 Экономика мен басқарудағы бизнес-аналитика
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M04101 Экономика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M04101 Әлемдік экономика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M04101 Экономика
Торайгыров университеті
7M04101 Экономика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M04101 Экономика
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M04101 Экономика (бейіндік)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04101 Экономика
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M04101 Экономика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M04101 Экономика
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M04101 Экономика
Шымкент университеті
7M04101 Экономика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M04101 Экономика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04101 Экономика
«Тұран-Астана» университеті
7M04101 Экономика
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M04101 Экономика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M04101 Экономика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M04101 Экономика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M04101 Нақты сектор экономикасы
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
7M04101 Экономика
Esil University
7M04101 Инновацияның экономикасы
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M04101 Экономика
«Тұран» университеті
7M04101 Экономика
Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты
7M04101 Экономика
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті