7M04111 Практикалық PR және беделді маркетинг в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыстарды басқару және репутация маркетингі саласында заманауи білімі мен құзыреттілігі бар басқарушы кадрларды дайындау. Студенттер стратегиялық PR-жоспарларды әзірлеу, медиа кампанияларды құру және жүзеге асыру, дағдарысты басқару, қоғамдық пікірді талдау және мониторингілеу, сондай-ақ тиімді жылжыту және мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесу үшін заманауи құралдар мен платформаларды пайдалану сияқты аспектілерді меңгереді. .
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Стратегиялық ме-неджмент
Пәннің мақсаты-стратегиялық басқару құралдарын қолдана оты-рып, ұйымның стратегиясын әзір-леу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнде қарастырыла-ды: ұйымның сыртқы және ішкі ортасын Стратегиялық талдау, Ұйымның дамуының стратегиялық көрінісі, Стратегиялық жоспарлау мен ұйымды басқарудың негізгі модельдері, стратегия түрлері, портфельдік талдау, стратегиялық өзгерістерді басқару, нақты уақыт режимінде стратегиялық басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық науқандарды жүргізуге және ақпараттық шабуылдарға тойтарыс беруге арналған цифрлық платформалар
«Ақпараттық науқандарды жүргізуге және ақпараттық шабуылдарға қарсы тұруға арналған цифрлық платформалар» пәні студенттердің тиімді ақпараттық науқандар мен беделді қорғаудың заманауи онлайн құралдары мен технологиялары туралы білімін тереңдетеді. Студенттер әлеуметтік желілерде, YouTube және басқа сандық платформаларда мазмұнды құру және оңтайландыру принциптерін, деректерді талдау, аудиториямен өзара әрекеттесу және әртүрлі сандық арналарды пайдалана отырып, ақпараттық шабуылдарға жауап беру стратегияларын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнес-зерттеу
Пәннің мақсаты нарық пен бизнес-ортаны зерттеудің сандық және сапалық әдістерін қолдану дағды-ларын қалыптастыру. Бизнес-зерттеулер мен бизнес-аналитика негіздері, зерттеу проблемасын айқындау, гипотезаны тұжырым-дау, зерттеу объектісі мен тақыры-бын айқындау; бастапқы зерттеу әдістері: сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттік зерттеулер, байқау-лар; бизнес-зерттеулердің сапалы әдістері: фокус-топтар, терең сұх-баттар, негізгі бизнес-модельдер, өнімдер мен қызметтер зерделе-нетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тиімді ақпараттық науқандарды құру және жүзеге асыру
Білім беру пәнінің мақсаты – студенттердің PR саласында тиімді ақпараттық науқандарды құру және өткізу дағдыларын дамыту. Студенттер стратегиялық жоспарлау, мақсатты аудиторияны талдау, дұрыс коммуникация құралдарын таңдау және қойылған мақсаттарға жету үшін нәтижелерді бақылау туралы білімдерін тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дағдарысқа қарсы PR
«Дағдарысқа қарсы PR» оқу пәнінің мақсаты студенттерге дағдарыс жағдайында беделді және коммуникацияларды тиімді басқару әдістері мен стратегияларын үйрету болып табылады. Студенттер дағдарысты жоспарлау әдістерін, дағдарысты басқару стратегияларын әзірлеуді, сондай-ақ қиындықтарға тез және тиімді әрекет ету және ұйымның беделін сақтау қабілетін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық науқандар кезінде БАҚ-пен өзара әрекеттесу
Бұл пән бұқаралық ақпарат құралдарының (БАҚ) ақпараттық науқандарды жүргізудегі өзара әрекетін зерттеуге бағытталған. Студенттер журналистердің назарын аудару, ақпараттық материалдар жасау, пресс-конференциялар мен сұхбаттар өткізу, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарының беделі мен коммуникациялық күш-жігер нәтижелеріне әсерін талдау стратегияларын меңгереді. Тыңдаушылар Қазақстанның медиа-ландшафты туралы толық ақпарат алады, оны БАҚ-пен өзара әрекеттесу кезінде пайдалануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Риторикалық коммуникациялар және сөйлеу техникасы
Бұл курста студенттер көпшілік алдында сөйлеуге дұрыс дайындалуға және оны сенімді жүргізуге көмектесетін тиімді стратегиялар мен әдістерді үйренеді. Курс риторикалық және вербалды емес коммуникацияны дамытуға бағытталған. Аудиторияның назарын басқаруды және тыңдауды үйренгісі келетін көшбасшыларға арналған. Тыңдаушылар сөз немесе кездесу алдында қобалжудан қалай арылуға болатынын үйренеді. Олар кез келген аудиторияның алдында өздерін сенімді ұстай алады. Аудиторияның назарын спикерге аудару үшін олар өз денесі мен дауысын басқаруды үйренеді. Сөйлеуге немесе кездесуге тез дайындалуды үйреніңіз. Олар форс-мажорлық жағдайларда әрекет ету алгоритмдерін алады. Шешендік өнер және көпшілік алдында сөйлеуге дайындық курсы сізге аудитория алдында мінсіз өнер көрсетуге қажетті дағдыларды береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяси сұхбат: БАҚ-та қалай ізденетін сарапшы болуға болады
«Саяси сұхбат: БАҚ-та қалай ізденетін сарапшы болуға болады» пәні студенттерді сұхбат форматында саяси көшбасшылармен және қоғам қайраткерлерімен тиімді қарым-қатынас жасауға үйретеді. Студенттер жауаптарды дайындау, диалог жүргізу, уақытты басқару, әртүрлі медиа платформаларға бейімделу және әлеуметтік желілердің мүмкіндіктерін меңгереді. Бағдарлама ресми БАҚ-та да, әлеуметтік желілерде де саяси коммуникациялар саласында табысты жұмыс істеу үшін кәсіби дағдыларды дамытуды қамтамасыз етеді, бұл студенттерге ақпаратты тиімді таратуға және саяси және іскерлік процестер мен шешімдер туралы қоғамдық пікірді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR-дағы іскерлік байланыс (офлайн/онлайн)
Бұл курс жоспарлау мен іске асыруға, ұйымдардағы интеграцияланған коммуникацияларды басқаруға, ұйымның қызмет салаларын ескере отырып, әртүрлі коммуникациялық технологияларды игеруге және қолдануға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыруды арттырады. Пәннің міндеттері: іскерлік қарым-қатынас процесінің теориялық негіздерін, құрылымы мен мазмұнын зерделеу; басқару қызметі процесінде оларды іске асыру үшін іскерлік қарым-қатынас саласындағы тиімді технологияларға оқыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қиын жағдайларда беделді тиімді басқару.
Пән студенттерді қиын жағдайларда беделді тиімді басқаруға дайындауға бағытталған. Бұл пән аясында студенттер дағдарыс сценарийлерін талдауды және болжауды, әрекет ету жоспарларын әзірлеуді, коммуникациялық күш-жігерді үйлестіруді және ұйымның беделін қорғау үшін ресурстарды жұмылдыруды үйренеді. Білім беру процесі сонымен қатар студенттерді кәсіби саладағы нақты қиындықтарға дайындау үшін сәтті жағдайлар мен модельдеулерді зерттеуді қамтиды. Бұл пән студенттердің стратегиялық ойлауын дамытуға, экстремалды жағдайларда шешім қабылдауға және ұйымның беделін сақтау үшін тиімді коммуникациялық стратегияларды құруға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- PR және репутация маркетингінің негізгі принциптері мен әдістерін меңгереді, бұл оларға стратегияларды әзірлеуге, коммуникацияларды тиімді басқаруға және бренд немесе ұйым туралы оң көзқарасты қалыптастыруға мүмкіндік береді.
- PR саласында тиімді ақпараттық науқандарды құру және жүргізу дағдыларын меңгереді, әртүрлі мақсаттар мен аудиторияларға бейімделген күрделі PR-науқандарды құруды үйренеді және қажетті нәтижелерге жету үшін тиімді құралдарды пайдалануға дайын болады.
- Олар коммуникативті дағдыларын жетілдіреді және БАҚ өкілдерімен, клиенттермен, серіктестермен, саяси көшбасшылармен және қоғам қайраткерлерімен тиімді қарым-қатынас жасауды үйренеді. Студенттер жауаптар, сұрақтар дайындау, диалог жүргізу әдістерін үйренеді
- қиын жағдайларда адекватты және тиімді әрекет етуді үйренеді, сондай-ақ беделге теріс әсер етуді азайту үшін дағдарыстың алдын алу және басқару жоспарларын әзірлейді.
- компанияның стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру, коммуникациялық топтарды ұйымдастыру, оларды нәтижелерге жетелеу және әріптестерді ортақ мақсаттарға жетуге шабыттандыру, әлеуметтік желілерде және басқа цифрлық платформаларда мазмұнды құру және оңтайландыру принциптерін үйренуге қабілетті болады.
- Макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізу арқылы тұтынушылардың мінез-құлқын, бәсекелестік ортаны талдау және бағалау дағдыларын меңгереді, білім беру жобалары, кейс-стадилер және симуляциялар арқылы алған білімдерін тәжірибеде қолдану мүмкіндігіне ие болады, оларды PR саласындағы нақты сынақтарға дайындайды.
- PR және маркетингтегі тенденцияларды талдап, болжай алады. Студенттер нарықты, қоғамдық пікірді және мақсатты аудиторияның мінез-құлқын талдау әдістеріне үйретіледі, бұл оларға қазіргі тенденцияларды анықтауға және коммуникация саласындағы өзгерістерді болжауға, дағдарыс сценарийлерін талдауға және болжауға, әрекет ету жоспарларын әзірлеуге, коммуникациялық жұмыстарды үйлестіруге және ұйымның беделін қорғау үшін ресурстарды жұмылдыруға мүмкіндік береді. және ұйымның беделін қорғау үшін ресурстарды жұмылдыру
- Көпшілік алдында сөйлеуге дұрыс дайындалуға және оны сенімді жүргізуге көмектесетін тиімді стратегиялар мен әдістерді меңгереді, PR науқандары мен коммуникациялық шешімдерді әзірлеу барысында стратегиялық және шығармашылық ойлауға қабілетті болады. Студенттер ұзақ мерзімді жоспарлар құруды және инновациялық тәсілдер ойлап табуды үйренеді, оларды PR саласында тың және сәтті идеяларды ұсына алатын құнды мамандарға айналдырады.