Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M02201 Философия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Әлеуметтік болжауды эпистемологиялық талдау

    Пәннің мақсаты әлеуметтік процестің логикасын түсіну негізде болжамдық ойлау мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында болжау тәжірибелері және олардың тиімділігі туралы гносеологиялық рефлексия тәжірибесі қарастырылады. Білім алушылар әлеуметтік болжау теорияларын, әлеуметтік болжау зерттеулерін жүргізудің әдістері мен тәсілдерін білуге негізделген әлеуметтік болжауды гносеологиялық талдаудың ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану мен техниканың философиялық және методологиялық мәселелері

    Пәннің мақсаты ғылыми-техникалық білім мен жаратылыстанудың қазіргі жағдайын, негізгі идеялары мен тұжырымдамаларын терең ойластыру болып табылады. Пән қазіргі қоғам өміріндегі ғылым мен техниканың рөлі мен орнын, Қазақстанда және шетелде жаратылыстану және инженерлік ғылымдарды дамытудың негізгі бағыттарын тұжырымдамалық талдауды көздейді. Пән шеңберінде білім алушылар өзекті ғылыми трендтерді, жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды дербес талдауға дайындалатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми және әлеуметтік бағдарламалардың тұжырымдық талдауы

    Пәннің мақсаты магистранттардың әлеуметтік және ғылыми бағдарламаларды құру принциптерін, мақсаттары мен мүмкіндіктерін талдауға, әлеуметтік контекстті ескере отырып, олардың әлеуетін бағалау өлшемдерін құруға мүмкіндік беретін білімді игеруі болып табылады. Бұл пән дайын пәндерді тұжырымдамалық деңгейде зерттеуге, сондай-ақ жаңа ғылыми және әлеуметтік бағдарламаларды құруға мүмкіндік беретін білім алушылардың білімін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұнды теориялық моделін жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік идеал мәселесіне тарихи-философиялық талдау

    Пәннің мақсаты адамзаттың және нақты тарихи-мәдени қауымдастықтардың дамуын анықтайтын бағдарларға, идеялар мен идеологияларға сыни талдау қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында білім алушылар қоғамдық дамудың әртүрлі типтері контекстінде мағынаны қалыптастыру практикасының мазмұны мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы біледі, сондай-ақ идеялар мен идеалдарды әзірлеу саласын түсінудің қолданыстағы дәстүрімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік дағдарыстарға философиялық талдау

    Пәннің мақсаты әлеуметтік дағдарыстар феноменін философиялық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән аясында білім алушылар әлеуметтік дағдарыстарды түсінудің философиялық тәжірибесімен танысады, бұл әлеуметтік өзгерістер ерекше қарқындылық пен басқарылмаушылыққа ие болған адамзат қауымдастығы тарихындағы сәттермен танысады. Білім алушылардың назары соғыстар, революциялар, әлемді постколониялық қайта бөлу және т. б. терияларымен сипатталатын қазіргі заманғы әлеуметтік қайшылықтарды талдайтын философтардың тұжырымдамаларын талдау тәжірибесіне бағытталатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Компаративистика

    Пән қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық білімдегі салыстырмалы талдаудың теориясы мен әдіснамасын, компаративистиканың пәнаралық білім саласы ретінде қалыптасу тарихы мен логикасын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер ғылыми зерттеулердің cалыстырмалы тарихи әдісінің теориялық негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамның қазіргі конструктивистік зерттеулері

    Пәннің мақсаты қоғамның конструктивистік тұжырымдамаларының сыни әлеуетін түсіну болып табылады. Пән аясында конструктивизмнің, оның ішінде радикалды конструктивизм мен әлеуметтік конструктивизмнің негізгі ұғымдарының мазмұны зерттеледі. Пән конструктивизмнің концептуалды және категориялық аппаратын, әлеуметтік құбылыстарды талдаудың негізгі тәсілдерін және қазіргі қоғамның жағдайына қатысты ең беделді конструктивист авторлардың тұжырымдарын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Модернизация жағдайында қазақстандық қоғамның әлеуметтік құрылымының трансформациясы

    Пәннің мақсаты қазақстандық қоғамның әлеуметтік құрылымын трансформациялаумен байланысты проблемалардың әлеуметтік-философиялық түсінігін қалыптастыру болып табылады. Пән қоғамның әлеуметтік құрылымындағы бақыланатын/бақыланбайтын өзгерістерге алып келетін жаңғырту барысында туындайтын қайшылықтарды ұғынуға бағыттайды. Пән аясында білім алушыларға жаңғырту теорияларының призмасы арқылы Қазақстанның әлеуметтік даму проблемаларын қарастыру ұсынылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Постмодернизм мәдениетінің философиясы

    Пәннің мақсаты постмодерндік мәдениет философиясының сыни әлеуетін ойластыру болып табылады. Пән аясында ХХ ғасырдың екінші жартысынан бастап философтар бекіткен постмодернизмнің жай-күйі олардың мәтіндерімен танысу негізінде қарастырылады. Білім алушылар постмодерндік дискурсты, қазіргі мәдениетті және оның нақты құбылыстарын сипаттау үшін маңызы бар постмодернизм идеялары мен категорияларының мазмұнын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Өркениетті дамудағы ғылым мен техника

    Пәннің мақсаты - адамзат тарихы контекстіндегі ғылым мен техниканың эволюциясын терең ойластыру, олардың қазіргі адам мен қоғам өміріндегі рөлін зерттеу. Пән аясында ғылым мен техниканы түсінудің философиялық тәжірибесі зерттеледі: ғылым мен техниканың қазіргі қоғам өміріндегі мәні, рөлі мен орны, олардың адам өмірінің сапасына әсері, оның өмір сүру ерекшеліктері, ғылым мен техника айтарлықтай әсер ететін қоғамда өмір сүру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи келешектегі гуманизм мәселесі

    Пәннің мақсаты гуманизмнің нақты-практикалық және түп мағыналық феномен ретінде қалыптасу логикасы туралы түсінікті негіздеу болып табылады. Курсты игеру барысында адамның дүниеге және адамға деген көзқарасын түсінудің тарихи формалары, сондай-ақ осы көзқарасты практикалық іске асырудың проблемалары мен перспективаларын түсіну талданады. Пән аясында гуманизмнің негізгі тұжырымдамалары, олардың қалыптасу негіздері, мазмұны және ілеспе ұғымдық-категориялық түсініктері қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Философия мен дінтануды оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда философиялық және дінтанулық пәндерді оқытудың білімдік жүйесін, теориялық принциптері мен әдістемелік дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерді философиялық және дінтанулық пәндерді оқытудың әдістемелік және әдістемелік мәселелерімен таныстырады. Оқыту барысында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру принциптері, педагогтың қызметін реттейтін тиісті стратегиялық және нормативтік құжаттардың мазмұны қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы философияның өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты қазіргі философиялық ой-сана, оның ерекшелігі, негізгі тәсілдері мен бағыттары туралы білімді тереңдету болып табылады. Пәнді меңгеру барысында қазіргі философиялық білімдерді қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени негіздері, өзекті философиялық мәселелері және олардың шешу жолдары қарастырылады. Пән аясында білім алушыларға қоғамды, философияны, ғылымды, техниканы дамытудың негізгі мәселелерін қазіргі әлемдегі адам өмірін талдаудың аспектілері ретінде түсіну ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру философиясы

    Пәннің мақсаты адами «Мен» табиғатын қалыптастырумен байланысты білім беру саласын институттар жүйесі және қызмет түрі ретінде философиялық талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында білім алушылар философиялық білімнің қалыптасу тарихын, оның негізгі тұжырымдамалары мен негізгі ұғымдар мен категориялардың мазмұнын біледі. Білім алушылар білім беру процесін, оның мазмұны мен әдістерін қайта құру перспективаларына қатысты заманауи философиялық рефлексияның жай-күйімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Социогуманитарлық білімнің философиялық және әдіснамалық мәселелері

    Пәннің мақсаты әлеуметтік-гуманитарлық білімнің дамуын анықтайтын негізгі зерттеу парадигмаларын тану болып табылады. Пән қоғамдық ғылымның тарихи формаларының типологиясын, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің философиялық, әдіснамалық мәселелерін талдауды қамтиды. Пән аясында студенттерді қазіргі ғылыми тенденцияларды, жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды өз бетінше талдауға дайындау көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Философиялық мәтіндерді аударудың теориясы мен тәжірибесі

    Пәннің мақсаты шет тіліндегі философиялық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал ету болып табылады. Пән шетел авторларының философиялық мәтіндерімен жұмыс істеу біліктілігін дамытуға бағытталған. Пән аясында түсінетін негізгі мәселе автордың стилін, баяндау мәнерін сақтай отырып, шығарманың түпнұсқалық идеясын жеткізу. Пәнді оқу барысында студенттер философиялық мәтіндерді аударудың тәсілдерін, принциптерін және әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік болжам философиялық мәселе ретінде

    Пәннің мақсаты әлеуметтік болжамдау феноменіне қатысты философиялық рефлексияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында білім алушылар болжауды қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени негіздері мен алғышарттарын, оның нақты тарихи формалары мен оның мүмкіндігін қамтамасыз ететін институттарын, әлеуметтік болжауды философиялық талдаудың негіздерін меңгереді. Қазіргі футурологиялық ілімдерді, қоғамдық даму модельдерін, ғылыми болжау теорияларын талдауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру технологиялары және адам

    Пәннің мақсаты білім беру технологияларын қолдану мүмкіндіктері мен шекараларын ашып, анықтау болып табылады. Пән формализация тенденциясын, білім беру процесін технологияландыруды, адамның «менің» тәрбиелеу үшін білім беру технологияларының әлеуетін түсінуге бағытталған. Пән аясында білім алушылар білім беру контекстіндегі білім беру технологияларының мәдени-тарихи мағыналарды жаңғырту саласы ретінде және дайын білім, біліктілігін және дағдыларды тарату саласы ретінде жұмыс істеу ерекшеліктерін түсінуге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дүние сүреті философиялық мәселе ретінде

    Пәннің мақсаты әлем бейнесін қалыптастырудың зерттеу тәсілдеріне тұжырымдамалық талдау жүргізу болып табылады. Курс аясында мәдениеттің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі әлем бейнесін қалыптастырудың және өзгертудің әлеуметтік-мәдени негіздері қарастырылады. Әлемнің көне түркі және қазақ бейнесін (негізгі категориялар, идеялар, бейнелер) қалыптастыру тарихын түсінуге ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушыларға әлем бейнесін қалыптастыруды көрсететін тұжырымдаманы игеру ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сенім философиялық талдау пәні ретінде

    Пәннің мақсаты сенімді адамның әлемдегі болмысын анықтайтын, оның аса маңызды қабілеті ретінде терең түсіну болып табылады. Пән сенім феноменін, сенім туралы философиялық ойлардың генезисін, оны зерттеудің әдіснамалық принциптерін түсінуге бағытталған. Пән аясында сенім феноменін түсінуге арналған негізгі классикалық еңбектер, сонымен қатар қазіргі заманғы (оның ішінде отандық) философтардың елеулі еңбектері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • өзекті әлеуметтік мәселелерді, дағдарыстар мен дағдарыстық құбылыстарды талдау, оларды шешуге бағытталған ғылыми және әлеуметтік бағдарламаларды қалыптастыру.
  • әлем, қоғам, адам туралы білім мен түсініктер жүйесінде айқындалған әлеуметтік-мәдени тәжірибені қалыптастыру және тарату теориясы мен практикасы мәселелерін талдау.
  • адамзаттың тарихи-философиялық тәжірибесіне сүйене отырып, қоғам, қауымдастықтар, әлеуметтік топтар мен ұйымдар әзірлейтін әлеуметтік даму бағдарларын талдау.
  • қазақ, орыс, шет тілдеріндегі дереккөздерді пайдалана отырып, жеке зерттеу процесін жүзеге асыру, сондай-ақ зерттеу топтарының жұмысына қатысу.
  • әлеуметтік даму тенденцияларын талдау үшін қазіргі заманғы философиялық концепциялардың сыни әлеуетін пайдалану.
  • адам әлеміндегі өзгерістердің негізі ретінде әлеуметтік өзара байланыстар мен социумдық өзара әрекеттесулерді зерттеуге әлеуметтік-философиялық тәсілді қолдану.
  • әртүрлі деңгейдегі (мемлекеттік, облыстық, университеттік) стратегиялық, нормативтік құжаттарды және философиялық ой тәжірибесін, оның ішінде қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі мәтіндерді ескере отырып, өзіндік кәсіби қызметін ұйымдастыру
  • қазіргі ғылыми білімнің өзекті мәселелерін түсіну.
  • шет тілдік және шет мәдениеттік кеңістікте кәсіби тәжірибені меңгеру және тарату, әртүрлі парадигмалар мен дискурстар контекстінде қарым-қатынас жасау.
  • жоғары мектепте білім беру процесін және ғылыми жұмысты жоспарлауға, ұйымдастыруға қатысу.
Top