6B10101 Мейіргер ісі (4 жыл) в ҚМУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық көмек көрсетуде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, медицинада, ғылымда және практикада озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға және қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау; мемлекет және әлемдік қоғамдастық деңгейінде денсаулық сақтау жүйесінің өзгермелі жағдайларына бейімделуге дайын; өмір бойы оқуды жалғастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және мейіргер ісі негіздері
Болашақ мейіргер ісі маманының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Студенттердің науқастармен жұмыс кезінде медициналық ұйымдарда санитарлық-эпидемиологиялық режимді ұйымдастыру және науқас пен медицина қызметкері үшін қауіпсіз аурухана ортасын қамтамасыз ету бойынша дағдыларын игеруі. Мейіргерлік үрдіс кезеңдерін жүзеге асырудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып, науқастарға күтім жасау дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Анатомия, физиологияи және патология
Студенттерде ағзаның сыртқы және ішкі факторлармен өзара әрекеттесуіндегі жас және жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, дене құрылымының жалпы заңдылықтары, сау ағзаның функциялары және оның функционалды жүйелері туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру. Ағзаның функционалдық бұзылыстарын түсіну үшін заманауи диагностикалық әдістерді меңгеру. Типтік патологиялық процестер туралы білімді қалыптастыру. Жыныстық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, патологиядағы ағзалар мен жүйелер функцияларының ауытқуларын дұрыс түсіну және патологиялық процестердің қорғаныс-бейімделу (саногенетикалық) және патогенетикалық механизмдерін ажырата білуге үйрету. Патологиялық процестерді дамытудың жалпы және нақты механизмдерін зерттеу негізінде клиникалық ойлау негіздерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Биоэтика және медициналық құқық иг
Медициналық практикадағы биоэтика және медициналық құқық. Биомедициналық технологиялардың дамуының моральдық-этикалық және құқықтық салдары. Аборт тәжірибесі және медициналық құқық. Жаңа репродуктивті технологиялар, биоэтика мәселелеріндегі вивисекция. Биоэтика және құқық байланыстары. "Дәрігер-науқас" өзара әрекеттесуі. Паллиативті медицина және медициналық құқық мәселелері. Эстетикалық хирургия, гендерлік сәйкестендіру мәселелері, геронтология және биоэтика мәселелері. Психиатриядағы стигматизация. Клиникалық дәрігердің тәжірибесіндегі биоэтика.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы
Өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы Өзін-өзі дамыту. Студенттердің өзін-өзі дамыту және өзін-өзі дамыту қабілетін диагностикалауды жүзеге асыруға арналған жеке ресурстары. Тұлғаның өзін-өзі басқаруы және өзін-өзі ұйымдастыруы. Өзін-өзі жүзеге асыру, шарттар, қозғаушы күштер мен өзін-өзі жүзеге асыру стратегиялары. Конфликтология негіздері, қарым-қатынас дағдылары және командадағы жанжалдарды шешу. Жеке тұлғаның күйзеліс, күйзеліске төзімділігі және студенттер арасындағы стресстік жағдайлардың алдын алу әдістері. Эмоционалды интеллект, модельдер және оның оқушыларда дамуы. Көшбасшылық тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыру, көшбасшылық қасиеттерді дамыту тәсілі ретінде. Жеке тұлғаның кәсіби денсаулығы. Оқытылатын тіл арқылы белгілі бір қарым-қатынас жағдайларында дұрыс шешім қабылдай білу. Тиімді оқытудың аспектілері: интеллектуалдық даму критерийлері, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту. Тиімді оқу әрекетіне мотивация.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Хирургиядағы мейіргерлік күтім
Асептика мен антисептиканың негізгі принциптерін игеру. Қан компоненттері мен қан алмастырғыштарды құю әдісін меңгеру. Ауырсынуды басқарудың негізгі әдістерін үйрену. Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда (жарақат, қан кету, сыну және шығу, ұзақ қысу синдромы, күйік, үсік шалу, асфиксия, тыныс алу және жүрек қызметінің тоқтауы) дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру. Хирургиялық инфекцияны, жараларды, артериялық және веноздық қан айналымы бұзылыстарын, трофикалық жараларды, фистулаларды, қатерсіз және қатерлі ісіктерді диагностикалаудың, жіктеудің, алдын алудың және емдеудің заманауи негіздерін білу. Хирургиялық бейіндегі науқастарға мейіргерлік күтім жасау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Педиатриядағы мейіргерлік процесс
Балаларға емдеу-профилактикалық көмекті ұйымдастыру қағидаттарымен танысу. Балалық шақ кезеңдері. Балалық шақтың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Табиғи, аралас және жасанды тамақтандыру. Әр түрлі тамақтандыру кезінде қосымша тағамдарды енгізу түрлері мен мерзімдері. Қосымша тамақтандыру және қосымша тамақтандыру факторлары туралы түсініктер. Рахит. Рахиттің дамуына ықпал ететін факторлар. Ішкі ағзалардың туа біткен және жүре пайда болған патологиясы. Тәуекел факторлары, жіктелуі, балалық шақтағы науқастарға мейірбикелік күтім жасау дағдылары.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Жұқпалы аурулардағы мейіргерлік іс
Студенттерде жұқпалы аурулардың теориялық негіздерін, клиникалық симптоматиканы, емдеу принциптерін, жұқпалы ауруларға күтім жасау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерттеудің соңғы нәтижелері: - ең көп таралған жұқпалы аурулардың клиникалық сипаттамасын білу; - аурулардың себептері мен жағдайларын түсіну; негізгі клиникалық белгілері мен синдромдары - жұқпалы ауруларды анықтау; - жұқпалы аурулар кезінде құжаттаманың барлық түрлерін ресімдеу (шұғыл хабарлама, мейірбике тарихы, бақылау картасы, анықтамалар және т.б.). - жұқпалы аурумен ауыратын науқастың жағдайының ауырлығын бағалау; - науқасты емдеудің тиімділігін бағалау; - микробиологиялық зерттеулерді қолдануды негіздеу; - мейірбике процесі кезеңдерінің нәтижелерін негіздеу;
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Толеранттылық негіздері
Адам мен қоғамның толерантты қарым-қатынасының теориялық негіздері, мәдени-тарихи негіздері, принциптері мен нормалары, олардың эволюциясы және қазіргі ерекшеліктері. Ұлттық сана-сезімді қалыптастыру ерекшеліктері; қазіргі жағдайда көпэтносты өңірде толеранттылықты тәрбиелеудің қамтамасыз ету мүмкіндіктері, әдістері, тәсілдері мен нысандары. Олардың әлеуметтік-мәдени бірегейлігінің ерекшеліктерін ескере отырып, денсаулық сақтау саласындағы адамдар арасындағы өзара іс-қимылды үйлестіру. Толеранттылық қазіргі медициналық маманның қажетті жеке құрамдас бөлігі ретінде.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Акушерия және гинекологиядағы мейіргерлік іс
Тиісті бейіндегі науқастардың мәселелерін өз бетінше шешу үшін акушерлік және гинекологиядағы мейіргерлік үрдісті ұйымдастыру, жоспарлау және іске асыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Аурулардың немесе патологияның типтік көріністерін диагностикалау, акушерлік-гинекологиялық бейіндегі ең көп таралған аурулардың алдын алу және халықтың денсаулығын нығайту аспектілерін оқыту.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Науқастарды оқыту
Науқастар мен олардың туыстары оқу үрдісінің белсенді қатысушылары ретінде қарастырылады. Денсаулық жағдайы әртүрлі науқастардың барлық жас топтарында инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқытудың әртүрлі әдістерін зерттеу. Медициналық ұйымдарда және үйде оқыту үдерісін құруға байланысты мәселелер (мақсаттар, міндеттер, кезеңдер, әдістер, оқыту жоспары) қаралады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Терапиядағы мейіргерлік іс
Патологиялық процестердің себептері мен факторлары, ішкі ағзалардың негізгі ауруларының алдын алу. Жеке қажеттіліктер мен проблемаларды ескере отырып, науқастарға білікті көмек көрсету үшін мейірбикелік процесті ұйымдастыру және жүзеге асыру. Тыныс алу, қан айналымы, ас қорыту, несеп-жыныс жүйесі, тірек-қимыл жүйесі, эндокриндік жүйе және қан аурулары кезінде мейірбикелік процесті ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Жедел және шұғыл жағдайларда медициналық көмек
Жедел медициналық көмек көрсетудің жалпы принциптері. Халыққа жедел медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Төтенше жағдайлар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету принциптері (жазатайым оқиғалар, жарақаттар, қан кетулер, күйіктер, аяздар, жаралар, кейбір жалпы аурулар, аллергиялық реакциялар) зардап шеккендер мен науқастарды тасымалдау принциптері мен тәсілдері. Зардап шеккендерді сұрыптау принциптері. Реанимацияның принциптері мен әдістері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Алғашқы медициналық-санитариялық көмектегі мейіргерлік іс
Алғашқы медициналық-санитарлық көмек жүйесін ұйымдастыру және құрылымы. Нормативтік құқықтық құжаттарға сәйкес ересектер мен балаларға амбулаториялық көмекті ұйымдастыру. Жұқпалы емес аурулардың алдын алу. Диспансерлеу. Скрининг ұғымы. Профилактикалық тексерулерді жоспарлау шеңберінде халықпен жұмыс. Учаскеде акушерлік көмекті ұйымдастыру. Физикалық, аспаптық, зертханалық зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдау, науқастың (халықтың) денсаулық жағдайы туралы қорытынды жасау, науқастарға денсаулықты нығайту мәселелері бойынша ұсыныстар беру. Медициналық ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру. Ұлттық профилактикалық егу күнтізбесіне сәйкес вакцинацияның түрлерін, алдын алу әдістері мен тәсілдерін, мерзімдерін білу. Бекітілген халықты дәрілік қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Фармакология негіздері
Фармакологияның мазмұны, пәні, зерттеу әдістері. Фармакологияның басқа пәндермен байланысы. Жүйке жүйесінің шеткері және орталық бөліктеріне әсер ететін дәрілер. Тыныс алу, жүрек-тамыр, ас қорыту, гемопоэтикалық жүйелердің жұмысына әсер ететін заттар. Гормоналды заттар. Қабынуға қарсы және аллергияға қарсы заттар. Антисептиктер мен дезинфекциялық заттар. Химиотерапиялық заттар. Антибактериалды заттар. Туберкулезге қарсы, саңырауқұлақтарға қарсы, вирусқа қарсы заттар. Дәрілік заттармен улануды емдеудің жалпы принциптері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Кәсіпкерліктің теориялық негіздері. Бизнес-идеяны құру және таңдау. Бизнесті ұйымдастыру нысанын тіркеу және таңдау; қаржыландыру көздері, инвестициялар, кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау бағдарламалары. Кәсіпкерліктегі команданың рөлі. HR менеджменті. Маркетингтік зерттеулердің негіздері. Сату стратегиялары, SMM; кірістер мен шығыстар, пайда/шығын, кассалық алшақтықтың себептері. Бизнес-жоспар құру. Кәсіпкерлік тәуекелдер және оларды жою жолдары. Бизнесті кеңейту және кәсіпкердің жауапкершілігі. Сыбайлас жемқорлық түсінігі мен түрлері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ медицинасының тарихы
Институционалдық рәсімдеу кезеңдері. Емдеу әдістерінің этнографиялық сипаттамасы. Органикалық және бейорганикалық дәрілік заттар; қазақ медицинасында науқастардың диетасы, профилактикасы, гигиенасы және оңалтуы. Қазақстан аумағындағы емдік көмектің ерекшелігі. Ұлттық медицина кадрларын қалыптастыру. Қазақ медицинасындағы гендерлік аспект. Қазақстанның медициналық жүйесінің даму үрдістері мен перспективалары.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулықты нығайту
Мейіргер мамандары халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға қатысады. Салауатты өмір салтының құрамдас бөліктері, әр адамның денсаулығы үшін ортақ жауапкершілік мәселелері қарастырылады. Халықтың барлық жас топтары үшін профилактикалық бағдарламалар қаралады, сондай-ақ шет елдердің салауатты өмір салтын ұстануды арттырудағы халықаралық тәжірибесі зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Мейіргерлік істе зерттеуді ұйымдастыру және әдістері
Ақпараттық іздеу әдістері. Деректер базасын қолдана отырып, нақты мәселе бойынша ғылыми ақпаратты таңдау ерекшеліктері. Рецензияланған және рецензияланбаған ғылыми журналдар. Көпшілік алдында сөйлеуге дайындық (баяндама, хабарлама) ККСОН қызметі. Мейірбике ісіндегі зерттеу әдістері
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік маңызды аурулар
Әлеуметтік маңызды аурулар мен қауіп факторларын анықтау. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың тізбесін айқындайтын нормативтік-құқықтық құжаттар. Диспансерлік бақылау жүргізу. Туберкулез, АИТВ-инфекциясы, онкологиялық аурулар, қант диабеті, жіті миокард инфарктісі, психикалық бұзылулар, ОЖЖ дегенеративті және демиелинизациялық аурулары, церебральды сал ауруы, ревматизм, В, С вирустық гепатиті, жүйелік аурулары бар пациенттерге медициналық көмек көрсетуді және оларға күтім жасауды ұйымдастыру. Науқастардың құқықтары мен мүдделерін қорғау. Көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі профилактикалық іс-шаралар.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Мейіргерлік тәжірибедегі реабилитология негіздері
Оны реформалау жағдайындағы дәлелдерге негізделген мейірбикелік қызмет деңгейіндегі мейірбикелік масштабты диагностика мен оңалтудың теориясы мен принциптері. Диагностика проблемасының қазіргі жағдайының негізгі ұстанымдарын жарықтандыру, мейірбикелік медициналық оңалтуға онтогенетикалық, филогенетикалық тәсілдің негізгі заманауи тұжырымдамалары ұсынылған, мейірбикелік диагностика мен оңалтудың заманауи әдістері қамтылған. Нейрореабилитациядағы, кардиореабилитациядағы, депрессия мен мазасыздықтағы негізгі мейірбикелік шкалалар. Нейрореабилитациядағы, кардиореабилитациядағы негізгі оңалту іс-шаралары.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Дәлелді мейіргер ісінің негіздері
Дәлелдеу иерархиясы. Дәлелді медицинадағы сандық және сапалық зерттеулердің дизайны. Зерттеу мәселесі, сұрақ, гипотеза. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық проблеманы тұжырымдау. Ғылыми зерттеулердегі пациенттердің рөлі. Науқастың құқықтары.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Мамандандырылған мейіргерлік көмек
Пульмонология, кардиология, гастроэнтерология, акушерлік және гинекология, неврология, эндокринология, дерматовенерология, ревматология, жұқпалы аурулар, оториноларингология, офтальмология, фтизиатрия, онкология, травматология және ортопедия, анестезиология және қарқынды терапиядағы өзекті мәселелер мен дәлелді мейіргерлік практиканың аспектілері. Мейіргерлік тексеру мен күтімнің заманауи принциптері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Үйдегі мейіргерлік күтім
Диагноз және науқастың жалпы жағдайы негізінде үйде, дәрігермен және науқастың отбасымен бірлесіп мейіргерлік күтімді ұйымдастыру, жоспарлау және іске асыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Науқаспен жұмыс кезінде үйде санитарлық-эпидемиологиялық режимді және қауіпсіз ортаны қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Зерттеудің сандық және сапалық әдістері (статистика және биостатистика негіздері)
Таңдау әдісі және оның нәтижелерін бағалау. Абсолютті және салыстырмалы шамалар. Статистикалық болжамдарды тексеру. Сапалық белгілерді талдау. Екі тәуелсіз жиынтықтағы үлестерді салыстыру. Ассоциация әлемі: салыстырмалы тәуекел, тәуекел айырмасы, тәуекел қатынасы. Екіден артық топтарда белгілердің орташа мәндерін салыстыру. Бірфакторлық дисперсиялық талдау. Белгілер арасындағы байланысты орнату. Корреляциялық талдау. Статистикалық болжамдау әдістері. Эпидемиологиялық диагностикадағы аурушаңдықтың көпжылдық динамикасын талдау. Өміршеңдікті талдау. Стандарттау әдісі. Статистикалық талдаулардың қолданбалы пакеттері. Медициналық зерттеулер дизайны. Медико-статистикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Таңдама көлемін анықтау. Кездейсоқтық клиникалық зерттеулер. Медициналық зерттеулерді рәсімдеуде ақпараттық технологияларды қолдану
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Психикалық денсаулық және аддикция
Пәнді зерделеу шеңберінде негізгі психикалық аурулар мен тәуелділік аурулары кезінде диагностика мен емдеудің (күтімнің) жалпы қағидаттары,ургентті жағдайлар кезінде шұғыл көмек көрсету, психикалық және наркологиялық бұзылулардың алдын алу және оңалту мәселелері бойынша білім мен білік жүйесі қалыптастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Мейіргер ісі маманының тәжірибесіндегі педагогикалық білім негіздері
Педагогикалық практиканың маңызды құрамдас бөлігі ретінде Мақсат қою. Әлемдік білім беру жүйелері. Педагогикалық зерттеу әдістері. Тәрбие теориясы педагогиканың ажырамас бөлігі ретінде. Тәрбие түрлері мен тұжырымдамалары. Адам өмірінің әлеуметтік кеңістігі. Мейірбике ісінің маманын тәжірибеде тәрбиелеу элементтері. Өзін-өзі тәрбиелеу мейірбике ісінің маманының жеке және кәсіби өсу аспектісі ретінде. Педагогиканың құрамдас бөлігі ретінде тұлғаны дамыту және қалыптастыру. Мейірбике специалист ретінде жеке басын өзін-өзі актуализациялау. Білім беру және оқыту педагогиканың құрамдас бөлігі ретінде. Қазақстан мен оның халықтарына қатысты халықтық педагогика және этнопедагогика. Мейірбикелік білім берудегі оқыту принциптері. Дидактика медициналық білім берудегі оқыту теориясы ретінде. Болашақ мейірбике мамандарын оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар. Мейірбике ісіндегі тәлімгерлік. Жақсы тәлімгердің құзыреттілігі. Тифло, сурдо, олигофренопедагогика. Әлеуметтік-педагогикалық виктимология медициналық білім берудегі психологиялық-педагогикалық проблема ретінде. "Мейіргер ісі" мамандығы бойынша қолданбалы және академиялық баклавариаттың білім беру бағдарламасының модельдері (толық және жеделдетілген).
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Мейірбике тәжірибесіндегі негізгі эрготерапия
Мейіргерлік денсаулық сақтауды реформалау жағдайында кәсіптік терапияны ұйымдастырудың халықаралық тәсілдері, мейіргерлік оңалту саласындағы қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер, кәсіптік терапевтік құзыреттер саласында мейіргерлік қызметті ұйымдастыру мәселелері, мейіргерлік диагностика тәсілдері, мәселелері, мейіргерлік денсаулық сақтауды реформалау жағдайында кәсіптік терапевтік көмек көрсетудің қағидаттары, әдістері мен әдістемелері туралы хабардар ету.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Мейіргер ісіндегі әлеуметтік жұмыс
Денсаулық сақтау саласындағы әлеуметтік жұмыстың мәні. Әлеуметтік-медициналық қорғау органдары қызметінің бағыттары. ҚР Денсаулық сақтау деңгейінде әлеуметтік жұмысты заңнамалық-құқықтық сүйемелдеу. ҚР-да медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру. Зейнетақымен қамсыздандыру және медициналық сақтандыру денсаулық сақтаудағы Халықты әлеуметтік қорғау нысаны ретінде. Әлеуметтік жұмыстағы Экономика және менеджмент. Халықаралық Әлеуметтік жұмыс тәжірибесі. Әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологиялары. Әлеуметтік жұмыстағы Медиация. МСАК деңгейіндегі әлеуметтік жұмыс. Әлеуметтік жұмыс мейіргер ісі маманының практикалық іс-әрекетінің бір түрі ретінде. Әлеуметтік жұмыста әлеуметтік кеңес беру. Жеке мақсатты топтармен әлеуметтік жұмыс. Үйдегі мейірбикелік медициналық-әлеуметтік көмектің негізгі және қосымша функциялары. Қауіп тобындағы отбасымен әлеуметтік жұмыс технологиялары. Медициналық-әлеуметтік сараптама және оңалту. Мүгедектермен және қарттармен әлеуметтік жұмыс технологиялары. Девиантты мінез-құлықтағы адамдармен және топтармен әлеуметтік жұмыс. Онкологиялық науқастармен және олардың отбасы мүшелерімен әлеуметтік-медициналық жұмыс. Психикалық науқастармен және нашақорлықпен ауыратын науқастармен және олардың отбасы мүшелерімен әлеуметтік-медициналық жұмыс.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Мейіргер ісіндегі экономика және маркетинг
Денсаулық сақтау экономикасының іргелі тұжырымдамаларының мәселелерін, тиімділікті бағалау әдістемесін, денсаулық сақтауды қаржыландыруды, медициналық ұйымдардың экономикалық қызметі туралы мәліметтерді зерделеу. Денсаулық сақтау саласындағы нарықтық қатынастардың аспектілерін, маркетингтің негіздері мен тұжырымдамаларын, маркетингтік зерттеулер мен маркетингтік ортаны қарастыру. Маркетингтегі стратегиялық жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Паллиативтік көмек
Өмірге қауіп төндіретін аурулар кезінде науқастар мен олардың отбасыларының өмір сүру сапасын жақсартуға ықпал ететін паллиативті көмек туралы білім алу. Ауыр науқастарға жан-жақты көмек көрсету компоненті. Паллиативтік көмек физикалық, психологиялық және рухани мәселелерді бағалау және емдеу арқылы азаптың алдын алу және азайту арқылы олардың өміріне қауіп төндіретін аурулар кезінде науқастар мен олардың отбасыларының өмір сүру сапасын жақсартуға ықпал ететін медициналық тәсіл ретінде.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Мейіргер ісіндегі менеджмент және сапа
Медициналық ұйымның операциялық құрылымы мен басшылығы, функциялары, басшылық пен басқарудың негізгі түсініктері мен теориялары. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау әдістері. Мейірбикелік күтімнің мәселелері мен міндеттерін шешу. Мейірбикелік практиканың жоғары сапасына қол жеткізудің инновациялық технологиялары. Ұйымдағы құжат айналымы практикасы. Қақтығыстарды басқару әдістері. Персоналды басқару. Кәсіби команданың жұмысы. Медициналық ұйымдардағы басқару қақтығыстары. Стрессті басқару. Үздіксіз оқыту. Кадрларды бағалау және даярлау. Денсаулық сақтау жүйесіндегі басқарудағы кадрлар мәселесі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Мейіргерлік тәжірибедегі әкімшілік үрдіс
Әкімшілік процесс және оны ҚР ҚМ-де заңдық сүйемелдеу. Әкімшілік процесс, түрлері, кезеңдері, жалпы сипаттамасы. Әкімшілік іс жүргізу және Әкімшілік рәсімдер әкімшілік процестің құрамдас бөлігі ретінде. Стратегиялық және жедел жоспарлау. Стратегиялық жоспарлау кезеңдері. Стратегияны таңдау. Кәсіби қарым-қатынастың белгілі бір жағдайындағы коммуникативтік мәселелерді шешу
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Мейірбике ісіндегі инфекциялық қауіпсіздік және инфекциялық бақылау
Инфекциялық қауіпсіздікті, мейіргер мамандарын қорғауды қамтамасыз ететін іс-шаралар жүйесін зерделеу. Құралдармен, аппараттармен, талдаулармен жұмыс істеу кезінде; медициналық ұйымдар жағдайында инфекциялардың алдын алуға және таратуға бағытталған эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу кезінде гигиена ережелерін сақтау дағдыларына үйрету.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Дәлелді мейіргерлік практика бойынша тереңдетілген курс
Сапалы зерттеулер, оларды талдау. Тікелей бақылау. Сенімділік және сенімділік. Әдеби шолу және жүйелі шолу, PRISMA қолдану. Жүйелі шолу: scoping review, umbrella review, rapid review. Клиникалық мейірбикелік нұсқаулықтар: анықтамалар, әзірлеудің және тәжірибеге енгізудің негізгі принциптері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Геронтологиядағы мейіргерлік іс
Студенттерде егде жастағы адамдарға қатысты медициналық көмек пен мейіргерлік күтімнің ерекшеліктерін зерттеудің теориялық және қолданбалы тәсілдері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Егде жастағы және қарт адамдарға мейіргерлік күтімнің ерекшеліктерін зерттеу, жағдайды бағалау, оңалту шараларының аспектілері, денсаулықты нығайту, өмірлік және кәсіби мақсаттарға қол жеткізу. Өзара іс-қимыл жасайтын ұйымдармен және қызметтермен ынтымақтастық. Науқастың өмір сүру сапасын сақтау және жақсарту бойынша іс-шаралар өткізу. Егде жастағы науқастарда ургентті жағдайларда шұғыл көмек көрсетуді ұйымдастыру және көрсету негіздері бойынша білімді, іскерлікті, дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Мейіргер ісіндегі көшбасшылық
"Көшбасшылық" және "басшылық"ұғымдары. Көшбасшылық пен басшылықтың (басқарудың), көшбасшы мен басшының негізгі айырмашылықтары. Ұғымдар: билік, ықпал, абырой, өкілеттіктер. Көшбасшылықтың маңызды компоненттері. Көшбасшылардың түрлері. Көшбасшының негізгі қасиеттері. Көшбасшы имиджін қалыптастыру. Бас (үлкен) медбике көшбасшы ретінде. Мейірбикенің көшбасшылық деңгейін арттыруға әсер ететін факторлар. Медициналық ұйымдағы Менеджмент және көшбасшылық. Топтар, командалар және команда құру. Мейірбике ұжымы команда ретінде. Командадағы (ұжымдағы) рөлдер. Командалардың жұмыс топтарынан(ұжымнан) айырмашылығы. Команданың өмірлік циклі. Көшбасшы командаларды өсіру. Ресми көшбасшылық. Бейресми көшбасшылық. Көшбасшылықтың рөлдік функциялары мен типологиялық сипаттамалары. Қақтығыс жағдайында көшбасшылық. Команда құру ұйымның басқару әлеуетін қалыптастыру технологиясы ретінде. Басшылық. Ұйымдағы коммуникациялар. Басқарудағы еңбек қызметі мен адами ресурстарды дамыту туралы көзқарастарды қалыптастыру. Персоналды басқару жөніндегі қызметті дамытудың негізгі кезеңдері. Басқару қызметінің негізгі функциялары
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Тұрғындар денсаулығын бағалаудың статистикалық әдістері
Халықтың аурушаңдығына эпидемиялық және эпидемиялық емес зерттеулер жүргізу үшін статистикалық әдістерді пайдалану. Медицина қызметкерінің тәжірибесіндегі медициналық статистиканың рөлі. Халықтың денсаулығы және оны анықтайтын факторлар. Қауіп факторлары. Халықтың денсаулығын зерттеу әдістері. Денсаулық және денсаулықсақтау статистикасы. Халық денсаулығын кешенді бағалау. Халық қозғалысын зерттеудің медициналық-демографиялық аспектілері. Медициналық статистикалық есептілік құжаттарын талдау. Жаһандық денсаулық сақтау жүйесінде қолданылатын біртекті жүйелік ақпараттық инфрақұрылымдар және олардың қоғамдық денсаулыққа қосқан үлесі
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Ауруханадағы қауіпсіз ортаның тәртібі
Қауіпсіз аурухана ортасының мәдениеті туралы түсінік. Пациенттер мен медицина қызметкерлерінің қауіпсіздігін арттыратын принциптер, стратегиялар және басқару құралдары. Қауіпсіздікті басқару жүйелері: медициналық қызметкерлер мен пациенттерге арналған жалпы элементтер. Медициналық ортадағы адам факторы. Қауіпсіз аурухана ортасын жақсартудың таңдаулы стратегиялары мен құралдары. Коммуникацияны жақсартуға арналған құралдар. Қауіптерді анықтау және қолайсыз оқиғаларды немесе бақытсыз жағдайларды талдау әдістемесі. Медбикелер арасындағы жарақаттар мен жазатайым оқиғалар. Науқаспен қауіпсіз кәсіби өзара әрекеттесу. Медициналық көмекке байланысты инфекциялар. Жұқпалы аурулардың таралуының алдын алу. Қауіпті заттардың әсері. Дәрілік қауіпсіздік. Медициналық мекемелердегі зорлық-зомбылық. Қызметкерлер, кәсіби қызметтен туындаған шаршау және эмоционалды стрессті қолдау. Пациенттер мен жұмысшылардың қауіпсіздігі саласындағы Синергия.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Жеке тұлғаларға/пациенттерге, отбасылар мен топтарға мейіргерлік қызмет көрсету үшін ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін ескере отырып, өзінің кәсіби дамуын үздіксіз жетілдіруді жоспарлай алады
- Күнделікті өмірде салауатты өмір сүруге, мүмкіндіктерді кеңейтуге, автономияға және өзін-өзі күтуге көмектесу үшін пациентке бағытталған оқыту әдістерін пайдалана отырып, жеке тұлғаларды/пациенттерді, отбасыларды және топтарды оқытады және ынталандырады.
- Пациенттердің/клиенттердің, отбасылар мен топтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау, жұмыс ортасының атмосферасын сақтау және ұйым мәдениетін арттыру мақсатында кәсіби әдеп қағидаларын сақтайды
- Оқытылатын тіл арқылы қарым-қатынас пен кәсіби іс-әрекеттің белгілі бір жағдайларында нақты коммуникативті міндеттерді, ақпараттық технологияларды қолдану және адам қабілеттерін интеллектуалдық дамытуды шешеді.
- Жеке адамдардың/пациенттердің, отбасылардың, топтардың, қызметкерлердің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету және ілгерілету үшін ғылыми білімді, технологиялық жетістіктерді және кәсіби дағдыларды қолданады.
- Дәлелді медицина қағидаларына негізделген заманауи теориялық және клиникалық білімді пайдалана отырып, өз бетінше мейіргерлік диагноз қоя алады.
- Республиканың экономикалық, құқықтық, идеологиялық, мәдени, экологиялық өзін-өзі қамтамасыз ету бағытында жеделдетілген жаңғыру кезеңінде дамудың қазақстандық моделін қалыптастыруға белсене атсалысып, кәсіби қызметінде ғылыми көзқарасы мен азаматтық ұстанымын көрсететін Қазақстанның қазіргі тарихын, философиясын, әлеуметтік ғылымдардың өзекті салаларын терең білу.
- Қауіпсіз медициналық ақпараттың бірыңғай желісін пайдалана отырып, кәсіби тапсырмаларды орындауда әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады
- Әртүрлі жағдайларда жеке адамдармен/пациенттермен, жанұялармен және топтармен, әріптестермен және басқа мамандармен нақты, тиімді және кәсіби қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді көрсетеді
- Кәсіби дамудың жоғары құндылығын, қызметкерлер мен ұжымның әлеуетін, топ жұмысын үйлестіру үшін қажетті көшбасшылықтағы негізгі қағидаларын мойындайды, жанжалдарды басқару әдістерін тиімді пайдаланады.
- Мейіргер күтімінің сапасын, тиімділігін және қауіпсіздігін арттыруға бағытталған әртүрлі іс-шараларға мамандарды дайындауға қабілетті
- Сыни тұрғыдан талдайды және барлық пәндер бойынша сенімді, өзекті, дәлелді ақпаратты пайдаланады,
- Нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мейіргерлік күтім мен көрсетілетін қызметтердің сапасын дербес қамтамасыз етеді және бағалайды.
- Халық денсаулығының жай-күйіне талдау жасай алады, әлеуметтік маңызы бар аурулар бойынша денсаулықты нығайту бағдарламаларын іске асырады және олардың жеке, отбасы және халық деңгейінде тиімділігін бағалай алады