7M01823 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтiк-педагогикалық салалардағы ғылым мен әлеуметтiк-педагогикалық практикадағы іргелі және қолданбалы бiлiмi бар, білім беру және әлеуметтік ұйымдарында, жоғары деңгейде педагогикалық және әлеуметтік педагогикалық қызметті көрсете алатын магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Өзін-өзі танудың заманауи тұжырымдамалары мен технологиялары
«Өзін-өзі танудың заманауи тұжырымдамалары және технологиялары» курсын оқу білімнің заманауи технологияларын меңгеруге, білім алушылардың өзін-өзі тануын, өзін-өзі анықтауын, өзін-өзі айқындауын, өзін-өзі танытуын, өзін-өзі бағалауын, өзін-өзі жүзеге асыруын дамытуға мүмкіндік береді. Нәтижесінде магистранттар кәсіби іс-әрекет саласындағы алған білімдерін педагогикалық және психологиялық тұрғыдан талқылап түсіндіру, өз іс-әрекетінде студентке бағытталған бағдарламаларды дайындау қабілеттерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
"Ғылым тарихы және философиясы" пәні магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу жұмыстарының қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Теориялық курс барысында білім алушылар ғылым әдіснамасын және әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздерін меңгереді. Курс әлеуметтік-педагогикалық зерттеу үрдісінің негізгі компоненттері мен кезеңдерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шетел тілін күнделікті, мысалы, кәсіби қарым-қатынаста қарқынды пайдалану үшін ауызекі сөйлеу мен мамандық тілін меңгеру үшін бұрын алған біліктері мен қабілеттерін тереңдету және қалыптастыру. Лексика. Грамматика. Айтылым. Хат. Тыңдалым.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық супервизия
Курстың мақсаты – білім алушыларда әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы супервизия туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән клиенттермен қарым-қатынаста туындайтын кәсіби қиындықтарды шешу жолдарын, мамандармен кері байланысты жүзеге асыру әдістерін, әлеуметтік-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру әдістерін, кәсіби «күйреудің» алдын алуды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Бұл курс магистранттардың зерттеу құзыреттілігін дамытуға бағытталған, әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдістемесін меңгереді. Курсты оқу ғылыми-педагогикалық әдебиеттермен және құжаттармен жұмыс істеуге, ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттегі зерттеулерді жүргізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әр түрлі категориядағы халықты әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Курсты оқу барысында магистранттар әлеуметтендіру процесінде проблемалары бар тұлғаның дамуын әлеуметтік-педагогикалық қолдау әдістерін, халықтың түрлі категорияларын әлеуметтік-педагогикалық қолдау технологиясын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаның өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиясы
«Тұлғаның өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиясы» курсының мазмұны өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытудың мақсаттарын, себептерін, құрылымын, тетіктерін, кедергілерін, нәтижелерін, олардың адам өміріндегі рөлі мен маңызын; өзін-өзі дамыту, өзін-өзі растау, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі қабылдау, өзін-өзі болжау формалары мен тетіктерін; онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту; мектепке дейінгі жаста, мектеп жасында, ересек адамда өзін-өзі тануы және өзін-өзі дамытуын; өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту технологияларын ашып көрсетеді. Әр түрлі жас кезеңдерінде өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды психологиялық-педагогикалық қолдау және сүйемелдеу мәселелеріне, сондай-ақ мұғалімнің кәсіби қызметі саласына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бұл курс магистранттардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, оқу және тәрбие процестерін ұйымдастыру қабілетіне, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде сәтті ғылыми шығармашылыққа жан-жақты дайындыққа бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік тәрбиенің теориясы мен технологиясы
Бұл пәнді оқу әлеуметтік тәрбиенің дамуының тарихи-педагогикалық алғышарттары мен қазіргі тенденцияларын меңгеруге мүмкіндік береді. Курс әлеуметтік-тәрбие процесін ұйымдастырушылық-әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету дағдыларын дамытуға бағдарланған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогикалық тренинг
Курсты оқу барысында магистранттар педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық мекемелерде әлеуметтік-педагогикалық тренингті әзірлеу және өткізу теориясы мен технологиясын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану пәнін мектепте -колледжде - ЖОО-да оқытудың әдістемесі
"Мектепте, колледже, ЖОО-да өзін-өзі тануды оқытудың әдістемесі" пәнін оқу барысында магистранттар білім беру саласында өзін-өзі тануды оқыту әдістемесін меңгереді, педагогикалық қызметте оқытудың интерактивті әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Қоғамның қалыптасуының алдыңғы қатарлы өлшемдерінде басқару процесінің психикалық мазмұнының рөлі артып келеді. Курсты зерттеу барысында білім алушылардың басқарушылық жұмыстың психикалық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы озық идеялармен танысады, сонымен қатар ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын басқарудың практикалық қабілеттерін алады, оларды алдағы кәсіби жұмыста қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту
«Кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту» курсының мазмұны кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту компоненттерін; педагогтің кәсіби өзін-өзі дамытуын қамтамасыз ететін тетіктерді (өзін-өзі тану, өзін-өзі анықтау, өзін-өзі өзектендіру, өзін-өзі іске асыру, өздігінен әрекет ету, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі құру, өзін-өзі сәйкестендіру, өзін-өзі бағалау; педагогикалық технология тәсілдерімен өзін-өзі тануды ұйымдастыру: өзін-өзі бақылау, өзін басқалармен салыстыру, өзін-өзі талдауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік бейімделу және реабилитация
Курс әлеуметтік оңалтудың заманауи концепциялары мен бағыттарын қарастырады. Курстың негізгі нәтижесі – өмірлік қиын жағдайға тап болған тұлғаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтуға бағытталған тиімді бағдарламаларды құру әдістерін меңгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-да әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі
Бұл пәнді меңгеру білім алушыларға қазіргі отандық және шетелдік ғылымда әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен концепцияларын, теориялық және практикалық бағыттағы әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың әдіснамалық және технологиялық ерекшеліктерін зерттеуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық акмеология
«Педагогикалық акмеология» курсының мазмұны педагогикалық акмеологияның мақсаттарын, міндеттерін, бағытын, педагогикалық қарым-қатынасты, педагогикалық рефлексияның психологиялық-акмеологиялық негіздерін, педагогикалық әртістікті, педагогтың этикалық-мәдени білімін, педагогикалық қарым-қатынастағы төзімділікті, кәсіби акмеологиядағы креативтілікті дамытудың психологиялық негіздерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогикалық іс әрекетті тьюторлық сүйемелдеу
Практикаға бағдарланған курс аясында магистранттарға халықтың әр түрлі категорияларымен әлеуметтік тьюторлықтың бағдарламаларын әзірлеуге мүмкіндік беретін әлеуметтік тьюторлықтың теориялық негіздері мен технологиясын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық кеңес берудің теориясы мен технологиясы
Бұл курсты оқуда магистранттар кредиттік оқыту технологиясы жағдайында студенттерді академиялық қолдаудың әдіснамалық негіздерін, шетелдік білім беру тәжірибесіндегі ЖОО-да студенттерді академиялық қолдауды ұйымдастыру моделін, академиялық кеңес беру технологиясын үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-педагогикалық білім берудегі менеджмент
Бұл курс магистранттардың басқару құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Курсты оқу магистранттардың кадрлық құжаттармен жұмыс істеу, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту, персоналды бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру және оның қызметтерін регламенттеу, жұмыс уақытын жоспарлау біліктіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі әлеуметтік серіктестік
Курсты оқу барысында магистранттар Қазақстан Республикасының әлеуметтік серіктестік саласындағы заңнамасы негізінде білім беруде әлеуметтік әріптестікті жүзеге асырудың әдістері мен технологияларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетті әкімшіліктендіру
Теориялық курс аясында магистранттар әлеуметтік-педагогикалық қызметті әкімшіліктендірудің негіздерін меңгереді. Курс әлеуметтік педагогтердің практикалық қызметінің өрісі туралы түсініктерді кеңейтеді, басқару құрылымымен, басқарудың ұйымдастыру құрылымдарын жіктеу, білім беру жүйелерін басқару тұғырларымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыруда теориялық білім мен дағдыларды көрсете білуі.
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.
- заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу
- білім алушылардың жеке дара, кәсіби, мәдени қажеттіліктерін жүзеге асыруда білім беру ортасын қалыптастыру іскерлігін көрсете білуі.
- әлеуметтік-педагогикалық саладағы тұлғааралық және іскерлік қатынастар жүйесінде пайда болатын тиімді өзара әрекеттестік дағдыларын кәсіби деңгейде қолдану.
- халықтың әртүрлі топтарымен әлеуметтік және білім беру іс-әрекетінің құралдарын пайдалануға даярлығы.
- Қолданбалы дағдыларды қалыптастыруда білім беру технологияларын пайдалана отырып оқу-әдістемелік материалдарды жинақтау мен қолдану.
- әлеуметтік белсенділік пен ұтқырлықты дамытуда қолайлы жағдайлар жасау үшін оңтайлы басқару стилін таңдау.
- әлеуметтiк педагогика және өзiн-өзi тану бойынша ғылыми зерттеулердiң нәтижелерiн жинақтау, өңдеу, бағалау және тасымалдау дағдыларына ие болуы.